BNR Businessclub: Festival of Failures2017-01-09T10:57:36+00:00

Project Description

BNR Businessclub: Festival of Failures

Failliet gegaan? Zie het niet als een mislukking, maar als een leerzaam experiment. Dat was de overtuiging maandag 10 februari in de overvolle Harbour Club Amsterdam. Alle vormen van falen werden gevierd, want het was het Festival of Failures. Met een heus festival fouten vieren, omdat het zo leerzaam is! Voor BNR Businessclub verzorgden wij de promotie en cocreatie van dit zeer geslaagde event.

RESULTATEN

  • 262 nieuwe volgers op Twitter
  • 675 tweets met de hashtag #BNRbc
  • 513 interacties met volgers
  • 959.494 impressies van BNR Businessclub op Twitter
  • 465 nieuwe LinkedIn connecties
  • 341 nieuwe leden in de LinkedIn groep
  • >55 actieve discussies
  • 1 storybook met >415 views
  • 2 polls die tevens input waren voor de bijeenkomst
  • 280% meer aanmeldingen voor het event

TERUGBLIK

“We moeten mislukken cool maken .”  – Rens de Jong 

TOPTWEET #BNRbc